Şu anda 38+2 yım. 39. Haftada yani Perşembe günü isteğe bağlı sezeryan olacağım. Yani kendim istedim. Normal doğumdan çok fazla korkuyorum ve eşim yanımda olmadığı için ayrı bi huzursuzluğum var. Sezeryan doğum yapmış hamişler önerileriniz nelerdir acaba? İlk wc ye kalkma da birine ihtiyaç duyuyor muyuz bunu çok merak ediyorum. Tüm önerilere açığım ,❤️