Prenses21 Merhaba, Ben de su an COVID pozitifim 25 haftalik gebeyim. umarim anlatacaklarimin sana faydasi olur. Testimin pozitif cikmasi uzerinden 8 gun gecti. Ilk 1-2 gun derin nefes alirken gogus sikismasi seklinde, 3., 4., ve 5. Gunler nefes sikintisi inanilmaz boyuta ulasti, hatta hergun 112 acilden gelip oksijen saturasyonumu kontrol ettiler ama normaldi. Bir de nabzim cok yuksekti. Dinlenirken bile 110-125 arasi. Dun ve bugun daha iyiyim nefes darligi zamanla azaliyor. Kadin Doğum doktorum Önlem amacli kan sulandirici igne basladi. Halsizlik ve vucut agrilari icin parol yeterli oluyor. Simdi sadece cok derin nefes alirken gogusumde baski olusuyor o da zamanla gider sanirim. Panik yapma, geciyor. Bol Merve, sebze ve d vitamini takviyesi