asel51 canım gelişim geriliği var demesi için 3 hafta gerilik olması lazım daha çok yeni sen merak etme stres yapma bebeğine odaklan folik asitini iç güzel beslen dinlen bebişin gününü yakalar herkezin dediğine kulak asma ben biraz meraklıyımdır doktora her detayı sorarım ve çok araştırırım asla tek bi doktorla kalmam ve bu yüzden biraz bilgim var diğer gittiğim doktorlarda aymı şeyi söyledi çünkü bana 2 hafta gayet normal