PinarMehmet İyi akşamlar güzel anneler. 35+2′yim, bu haftalarda veya son haftalarda bu kuyruk sokumu ağrısı-batması yaşayan oldu mu aranızda? Ne gibi sıkıntılar sorunlar yaşadınız ve nasıl çözüm buldunuz?
Hilal2958 PinarMehmet henüz 12+3 üm ama bende de oluyor. hareket anında kitleniyorum . İlerleyen aylarda daha da artacak belli ki
Sedaerolx PinarMehmet merhabalar ben çok yaşadım magosit diye magnezyum ilacı kullandım bir de yürüyüşle ağrım hafifledi
Rahime63_63 PinarMehmet benim ki 5 aylik tan beri ağriyo belimde sorunlu ondan iki kati agri oluyo kuru yerde oturamiyorum
Mavisim53 PinarMehmet Ah canım bende öyleyim ağrıdan uyuyamıyorum doğru düzgün😕 cinsiyetiniz kız mı genelde kız bebeklerde öyle oluyormus