Momocuk-48 sebebleri cok,,
Kilo takıntısı var kilom normal olduğu halde,, ki bunu diyetisyen olsun kendi doğum doktorum olsun kiloyla ilgili sikayet etmedi. ve bebeğimin sağlığıyla ilgilenmek yerine kolumdaki dövmeymiş yok işte ilacı yazıldığı gibi okuyuşumuz yok yanlıs okumuşuz ukalalık sürekli Bi kibirli tavırlar üstelik takipcim olan doktorum daha fazla detaylı ultrason baktı kendisi 2 bölmeye bakıp geçti dediğiniz gibi 660 TL aldığı parayı da asla haketmıyor. Bu tarz doktorlar yerine isini gercekten yapan aldığı parayı hakeden dürüst alçakgönüllü ilgili bir doktora gidilse bunlara meydan verilmese cok daha güzel olurdu. girişte kapısında sorunlu gebelik yazması bile insanı rahatsız edici kısaca elektrik alamadım rahatlatıcı dğril aksine cok rahatsız edici hal ve davranıslara sahip. Daha uzun uzadıya buraya yazacağım eksikleri de var bize göre. sonra öğrendik ki zaten hep sikayet alıyormus malesef gidecek yakınlarda pek bu branşın doktoru kısıtlı az sayıda.