Arkadaşlar hayırlı akşamlar, Ankara Büyükşehir Hastanesine son anda gidip doğum yapan varmı acaba? Mesela 38 haftaya kadar başka şehir de başka hastane de olup da oraya gitmek zorunda kalan oldu mu? Doğuma alıyorlar mi acaba onu sormak istedim aslında varsa görüp duyan yardımcı olabilir mi bu konuda şimdiden teşekkür ederim 🥰