iyi akşamlar bn birşey sorcaktım bugün çatlama iğnesinin üzerinden 15 gün geçti kan testi verdim negatif çıktı ve bugün ayrıca adet olma günümdü ama bnde dün geceden leke şeklinde kanamam oldu sabah kalktımda hiç leke fln gelmedi bittimişti şimdide çok az şeklde ara ara geliyo ama test negatif çıktı bn hiçbir şey anlamadm yerleşme yeni olabiliyor olabilir mi beta hcg yükseliyor mu bu durumu yaşayanlar pozitife dönenler var mı?