Adet sancısı ne ki benim 8 yıl önce hiçte öyle olmadı. Bide derler böbrek taşı düşürürken nasıl ağrı oluyorsa öyle oda değil. Sürekli koca koca taşlar düşürürüm çokta alakası yok kişiden kişiye değişiyor sancılar kimisi aaa kolaycacık doğurdum diyo kimisi günlerce doğuramadım diyo. İnşaallah kolaylıkla doğururuz hepimiz