Suleasyaa elcn4139 hersey dediğiniz nedir? Kullanılıp memnun kalınan bir kaç örnek verebiliriz? Kullanıp fayda görmediğiniz şeyleri yazmayalım 😊
Tubbbbbbbbb elcn4139 mesela ne kullandınız ? Pudra nemi cekiyor bebek cildi kuruyor ve daha fazla tahriş olabiliyor
Berraeva Deletedmom93428 sudo krem de içeriği çok temiz olmadığı için çok önerilen bi krem değil diye duymuştum
Deletedmom93428 Berraeva hmm o kadar bilmiyorum benm çevremde kullananlar var hatta bende kensim şçin kullandm bir ara
Berraeva Deletedmom93428 Evet ben de kendim için kullanıyorum sivilcelere iyi geliyo ama içindeki çinko miktari yüzünden bebekler için çok sağlıklı değilmiş
Mom0871 elcn4139 hamazinc krem var içerisinde çinko olduğu için pişiğe iyi gelir ayrıca pudra kullanmak zararlı değildir utalk pudralar var pişik için ilaçlı acısını alıyor bunları deneyebilirsin
Mom0871 elcn4139 bepanthen ve arko krem pişik için kötü tercih bepantheni biz pişik önleyici olarak veriyoruz geçirsin diye değil aile hekimine gidip hamazinc yazdırın ya da parayla alın fark etmez