Kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım 4+4 haftalık 2 3 gündür rahmim mi bacaklarımın tam kenarı mı tam bilmiyorum kasılma gibi böyle batma oluyor normal mi ya da iğneden ilaçdan mı böyle oluyor bilmiyorum sizde de ilk haftalarda böyle şeyler oldu mu betama da baktırdım 3 gün önce güzel bir şekilde artış oldu acaba pazartesi günü kontrole mi gitsem yardımcı olur musunuz lütfen