Denizyildizii alyaninannesi2 ay bişey diycem ama kızmayın🙈 bizim sitede var alina diye bi kız bütün çocuklar arkasından balina diye sesleniyor. Kızda biraz tontiş ☺️ Hatta kızdım geçen bikaçtanesine. İsim çok güzel aslında ama işte.
Deletedmom93428 alyaninannesi2 Alyaaa 💐💐💐 harika bir isim ben bir kitapta görmüştüm çok hoşuma gitmişti
Mltm88 Denizyildizii Bence kızılacak bi durum değil,doğru söylüyorsunuz…Aslında isim koyarken bunlarıda düşünmek lazım bence🌹
Denizyildizii Mltm88 ay ne biliyim bazen böyle söyleyenlere tepki gösteriyorlar ama yinede bi uyarmak istedim😊