Nazl_Krdnz Yeni doğum yapmış Anneler 37+6′yız karnımın alt kısmında ağrı var ama hiç gidip gelmiyor öyle sabit biraz yürüdüm azaldı bebeğimde kendisini taşa çevirmiş sizce doğum sancısı mı ?
ozge8- Nazl_Krdnz bebek ıcerde daraldığı ıcın baskı uygulıyordur gercek sancıysa belden baslar yatarsın yurursun uzanırsın gecmez agrısı