38+4 günlük hamileyim. Boğaz akıntısı, sinüs ve burun tıkanıklığı, halsizlik, baş ağrısı ve öksürük var. Bugün iyice arttı. Covid testim negatif. KBB doktoru augmentin antibiyotik yazdı bu akşam ilk hapı alacağım. Kadın doğumcum da kullanabilirsin dedi. Biraz aklımı kurcalasa da iki doktorum da onayladığı için kullanayım diyorum. Aranızda hamilelikte antibiyotik kullanan var mı? Doğuma az kaldı kullanmasam iyileşemeyeceğimi, bebeğime bakamayacağımı düşünüp üzülüyorum. Bu halde sancı bile çekemem. Çok üzgünüm gerçekten. Dua edin iyileşeyim lütfen 🤍🙏🏻