Merhaba Herkeze 🌸
Bugün doktor kontrolümüz vardı 28+5 haftalığız. Herşey yolunda ama doktorum amniyon sıvısının azlığından şüphelendi. 2 hafta sonra tekrar çağırdı temkinli olalım bi takip edelim dedi.
Tecrübeli olanlarımız varmı aramızda.
Su fazlalaştırmak sanırım bizim elimizde değil.
Neler olabilir ne yapmak lazım.?