Cinarinannesiiiii Kızlar 13 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu var ve kasik ağrılarım çoğaldı normal mi sizce
Hsakarya Cinarinannesiiiii kuzum benim doktorum tuvalet temizliğini özellikle söylüyor enfeksiyon olmaması için, klozet suyuyla asla taharet alınmayacak bir kaç kat peçete yapıp musluk suyuyla ıslatıp öyle temizleyeceksin diyor kesinlikle el değdirmeyeceksin diyor çok ilgili ve her konuda bilgilendiriyor doktorum ve su bol iç
Ays0 Normal benim başından beri var enfeksiyonum bir türlü kurtulamadım. Ne zaman gitsem fitil veya antibiyotik yazıyor doktorum. Kanama, lekelenme, ciddi sancı yoksa kasık ağrısı enfeksiyonda oluyor
Cinarinannesiiiii Ays0 leke falan yok ama dakika da bir sancı giriyor başıma kadar çıktı ağrılar artık
Deniz00 Cinarinannesiiiii 29+5teyim hala geçmedi yürütemeyecek şekilde ağrılarım var ara ara genelde tuvaletten sonra ve tuvaletim gelince. Monurol kullancam yine
ysmngrcn Deniz00 Ben de monurol kullandım. Ama ishal ve halsizlik yaptı. Bu etkiler normal mi. Sizin başınıza geldi mi acaba?
Deniz00 Cinarinannesiiiii bir önceki enfeksiyonda ciddi anlamda suya önem vermiştim 4 litre içiyordum aşırı rahatlatıyordu şimdi yatmaktan su içmeyi unutuyorum 🤗