Nergs199 sana yine öneriyoruz denmiş bana da öyle dense belki bu kadar takılmazdım da bana bütün testleri zorunlu diye yaptırıyorlar şuan. Ben de burada isteğe bağlı görünce şaşırdım. Beni mi kazıklıyorlar diye. Benim ikilide temiz çıktı ama doktor bunlar kesin sonuç değil temiz çıkıp doğumda hasta bebeklede karşılaşabiliyoruz dedi. Ben de anlamadım nasıl bişi. Hayırlısını dilemekten başka bişi gelmiyor elden sıkma canını sen de teste de kendini bağlama hiç kesin sonuç çıkarmadığı için