Damla24 biz cıvıl markasını aldık. 550 TL ye. Çokta kaliteli. Çift yönlü oluşu tekerlek manevrası, rahat sürüşü çok hoşuma gitti. Travel sistemler çok hantal geliyor bana. Gereksiz pahalı ve kullanışsız gibi. Pusette aldık..zaten 100 TL gibi fiyatı var. İçinde duracağı 4 ay felan. Oda aşıya felan giderken