Seeyyyda Tecrübeli annelerim, lcw de alt üst takım falan bakıyorum ama yenidoğan için 3 beden var 0 ay 0-1 ay ve 1-3 Ay diye. Şimdi yeni doğan için hangisini almam mantıklı acaba? Yardımcı olursanız çok mutlu olacağım 😇
LawyerEce Seeyyyda Yenidoğan olarak bedenini tam bilmiyorum ama ilk doğduğu andan giydirmek için 0-1 aylık olabilir yenidoğan bedenleri gibi küçük olacaktır.
Nilasyamom Seeyyyda sana tavsiye 0 ay al mutlaka. Burda hep dediler çabuk büyüyor yenidoğan alma diye. Hep büyük geliyor kızımın üstündekiler. Pişman oldum şimdi tekrar alışveriş yapıcm. Sağlıkla büyüsünler inşallah
Mervetugba Seeyyyda açıkçası beni yenidoğan birkaç zıbın ve iki tane 5′li hastane çıkışı harici 3-6 aldım.Arkadaşım 0-1 0-3 almıştı ama pişmanım hemen büyüyor giyemedikleri oldu sen iyi ki büyük aldın demişti görücez 2 hafta sonra ☺️🌸
Pelinbyrktrlr Seeyyyda Ben cmlerine baktım. 0-1 56cm 1-3 62 cm. Yenidoğan için birkaç parça 56cm aldım diğerleri 1-3 ve 3-6 ay(68cm)
Seeyyyda LawyerEce 1-3 ay alsam çok mu büyük gelir acaba? Bir süre de kullansın istiyorum ama bir taraftan çok bol olursa da bebeği sarmaz ısınmaz diye düşünüyorum. Kafam karıştı valla😂
LawyerEce Seeyyyda En iyisi ilk haftalar giydirmek istiyorsan birkaç parça 0-1 al, ondan sonrası için de 1-3 ay al 😊 ama fazla da alma çünkü kullanamadan büyür bebiş. Biraz fazla 3-6 ay alabilirsin. Birazdan daha fazla da +6 aylık dan büyük kıyafetler olabilir.
anakonda Lcw 0-1 ay aldıklarımın hiçbirini kullanamadım çünkü ultrason kilosuyla doğum kilosu bayağı fark etti siz de onu göz önünde bulundurup fazla almayın
Seeyyyda Nilasyamom işte ben de bundan emin olamıyorum. 5 tane takım alacaksan en azından 2 tanesi 0-1 ay mi olsa acaba diye düşünüyorum. Sizin bebek kaç kilo doğmuştu da aldıklarınız büyük gelmişti 🤔 bana da fikir olur belki
Aysecan123 Nilasyamom ya evt bana da herkes oyle diyor 3 6 ay al, ben giydiremedim hep kaldi diyolar. 6 aylik giysi 1 2 aylik cociga nasil giydirilcek ki ben anlamadm.
Mercimek26 İlk 1 hafta falan 0-1ler oluyor. Sonrasında küçülüyor. 4-5 tane o şekil alırsanız yeterli olur bence. Geri kalanı 1-3 ve 3-6 alın derim. 24 günlüğüz bu arada çok yeni tecrübe yani 😂😂
Mom789 Ben yenidogan 0 aldım cok almadım buyuk aldım gerisini keske cok alsssymisim 0 lar oluyor şuan ve zaten sürekli emdiği ve fazlasını çıkardığı için yada altını değiştirirken batırıyor değiştiriyorum sürekli ve bu yüzden sürekli camasir yıkamak zorunda kalıyorum keske hep yenidogan 0 olandan alsaymisim
Aysecan123 Mom789 kac tane yenidogan almissinizdir peki? 0-3 de mi buyuk geliyor. Kac tane yenidogan almaliyim? Surekli camasira vakit ayirmak istemiyorum bende acikcasi
Mom789 Aysecan123 0-3 te buyuk geliyor bana aynen zaten 3 kilo dogdu şuan 3,5 olmuştur en son 3,400 du kontrolde hala yenidogan giyiyor ben 5tane almıştım ama cok emiyor cok çıkartıyor kusup ondan sürekli değişiyor bi 8 alabilirmisim özellikle zibin
Eda115354 Seeyyyda kaç haftalık doğum yapacaksınız? hani erken doğumsa genelde yenidoğan çok alabilirsiniz ama normal olup da 3 üzerinde doğarsa 0-3 ay ideal olur bence daha uzun süre giydirmek adına.
Seeyyyda Eda115354 şimdilik erken doğum görünmüyor ama belli de olmaz tabi. Ben zamanında doğacak gibi aldım 🙆🏻♀️ inşallah bir sıkıntı çıkmaz da düşündüğüm gibi olur🌺
Eda115354 Seeyyyda inşallah normal olacaksa çok da stok yapma taraftarı değilim doğduktan sonra da alınabilir benim de normal şu anlık 🙃
Elifkaraoglu Seeyyyda en iyisi 1-3 almak çok çabuk büyüyorlar ben 1-3 ve 3-6 ay olanlardan aldım çünkü çabuk büyüyorlar 1-3 ler zaten küçük yıkayınca biraz kuculuyorlar biraz bol olması daha rahat olur hem bebegi sıkmaz