YoncaD Egekusum yaa bendede oluyor özellikle o gün cok yorulursam, ev isi yaparsam veya yürüyüş felan dikkat ettimde ozamanlar oluyo sanki…
Handeoz Egekusum ben 21 haftaligim hamileligimin basindan beri var hormanal bi akinti tabi sari ve kokuluysa enfeksiyon oluyor genelde
KuzeyiinAnnesii Egekusum Çok normal birşey canım koku veya yeşil koyu sarı gibi renkler görürsen o zaman sıkıntı. Bembeyaz akması çok normal olur bendede oluyor doktorum asıl olmazsa sıkıntı demişti ☺️
poyrazinannesi3547 13 haftalık hamileyim bendede beyaz akıntı oluyor normal diyende var ama çok korkuyorum
Seyma46-46 Egekusum Süt kesiği şeklindeyse eğer doktorunuza bir söyleyin mantar olabiliyor. İlaç verir.
1mervedir Egekusum benimki süt kesiği değil de direkt süt gibi mantar değil yani kaşıntı yok çünkü bugün üzerimi değiştirirken bir baktım bacağıma kadar akmış ayıptır söylemesi ama bildiğiniz süt gibi beyaz ve sıvı inşallah kötü bir şey değildir
1mervedir Egekusum özel bir hastaneye gidiyorum doktor çok yoğun olduğu için biraz sıkıntı yaşıyorum çekiniyorum her şeyi sormaya o yüzden tecrübelerden yrarlanmak istedim