Seliminannesi vallahi benimde sancılar bi tık arttı ama çok sancılı olmadığı için tabi doktora gitmiyorum bide benim renksiz nişanım geldi %90 sümük gibi bi akıntı oldu şuan beklmedeyim bakıcax çok aciliyetim yok açıkcası 39+3üm o yüzden bekliyorum çoğalsın diye . Bana 34te bekletmicez demişlerdi size öyle demelerine şaşırdım.