reyynasy Kızlar 7+4 hamileyim ama ne mide bulantısı ne baska bi sey olmuyor.erkek mi oluyor olmayınca sizde durumlar nasıldı?
BusraUras reyynasy ben daha bebişim 2 haftalıkken haberim yokken yani tatlı diye uyanmıştım. Bebişim erkek.
Lulemom reyynasy 32+4 deyim. Aşermenin a sı yok 😄 kızım olucak. İlk zamanlarda sadece 3 hafta koku hassasiyetim oldu, 9-10-11. Haftalarda, sonra oda geçti. Bünyeyle alakalı sanırım cinsiyetle ilgili olduğunu düşünmüyorum
Chucky reyynasy kızımda hiç aşermedim oğlumda aşerdim kızımda 9 ay kustum oğlumda 2 ay ama bir arkadaşımda da tam tersi oldu kısaca belirti cinsiyet göstermez ☺️ Ama Rus takvimine bakmanızı öneririm hepimize tuttu
Hamileadayibiranne Mide bulantısı yaşadım 5 aylıkken kendime gelebildim mide yanması son gaz devam ediyor 🤣aşerme de felaket derecede acılı limonlu şeyler yiyordum oğlum olacak 🤣
Fatma_7 reyynasy ne alakası var ya 😂 benimki erkek 35 haftadayım hala mide bulantısı yaşıyorum ilk zamanlarda eriği çok aşerdim bunun bünye ile alakası var cinsiyet ile değil 🤦🏻♀️
gunesveguney reyynasy cinsiyetin bunlarla alakası olur mu hiç? Batıl inanç hepsi 😂😂😂😂 Benim de ne aşermem ne belirtim oldu 21+3 üm cinsiyetimiz kız 😂
Chucky minnosanneyim int girin Rus takvimi yazın sizin eşinizin doğum tarihi ve sat istiyor girin bakın hepimize tuttu son 2 arkadaşımız kaldı onlara da tutarsa kesin doğru yani 😂🙈
minnosanneyim Chucky evet baktım kız çıktı eltimde hamile benim ona da attım onun bebeğinin cinsiyeti oğlan, yapmış ama kız çıktı 😂
poyrazinannesi3547 reyynasy 1 kere aşerdim 3 aylık hamile yim tatlıdan çikolatadan tiksindim ben koku hassasiyeti var 2 gün önce gittim yüzde 90 erkek dedi doktor Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin inşAllah
Blablabla reyynasy hiç belirtim yoktu. Hiç aşermedim. Son aya kadar ömrümün en sağlıklı ve rahat dönemini geçirdim (normalde alerji, astım, migren sıkıntılarım vardı hepsi yok oldu). Kızımızı bekliyoruz 😊
PrenslerveAnnesi Blablabla ayyy maşallah sağlıkla gelsin böyle duyunca bende heycanlanıyorum aceba kızım mı olacak hadi inşallah 🙏
PerinU reyynasy bende mide bulantısı kusma olmadı aşerme de bir hafta da bitti gitti bebişimiz kız 💓🐣