busebb İnşallah canım sağlıkla doğsun tüm bebişler valla ramzimi başka şeylere göre baktılar yok benim eşimn doğum tarihi adet günü hepsinde kız demişlerdi tek 1 kişi erkek demişti 7 haftalıkken işte bizin kese az fasülye gibiydi bebiş kesede soldaydı yine kız demşlerdi solda diye o kafamı karştrdı gülşen hanım doğum yaptı çok girmiyor sanırım bende sormuştum görmedi bende değişmez diye düşünüyorum çünkü çok iyi tecrübelı bi doktordu hatta daha girmeden annem dedi hocam cinsiyetinize ögreneblrmyz hoca erken daha dedi sonra grdim ultasona 5 dk geçmeden erkek dedi gördü bşyler demekki sonra biraz geçti ben dedim degişirmi acaba yüzde kaç erkek dedim yüzde 90 dedi o yüzden bi yanım emin bi yanım karasız Rabbim herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ve kimsenin kucağını boş bırakmasın evlat acısı vermesin canım 2 düşük vardı benim 5 haftalıktı ikiside hep bi endişe yaşıyorum Allahım korusun tüm bebişleri 🤲🏻❤🦋