Arkadaşlar merhaba 10 gün önce sezeryan doğum yaptım merak ettim ve sormak istiyorum benim yaşadığımı yaşayan var mı diye ameliyat sonrası dikişin iç kısmında bi komplikasyon oldu pıhtı birikmiş ağrı ve şişlik yaptı sonra dikilin orta kısmında kendi kendine o pıhtı akmaya başladı ama neden olduğunu bilmiyorum sanırım o benim başıma geldi sadece 😔