Ben nasipse ikiz doğum yapıcam normal doğuma 3750 sezeryane 3950 dediler normal doğumda 1 gece yatış ücretsiz sezeryande 2 gece ücretsiz refakatçi ücretsiz ek bişiler olursa ücrete giriyomuş, bebekler küvez yoğun bakıma girerse onlarıda sigorta ücretsiz yapıyomuş