Merhaba, patoloji sonucundan anlayan var mı acaba doktora randevu aldım ama ileri tarihe verdi içimi rahatlatmak için sizlere sormak istedim 🙏🏻
2 ay önce dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı.
Sonucumda Şöyle Yazıyor;
MAKROSKOPİ: Sol salpenjektomi: 6cm uzunlukta, 1,5 cm çapında kanamalı tuba yanında 221 cm ölçülerinde pıhtı.
TANI: Sol Salpenjektomi Materyali:
- Tubal Lümende Koryon Villusları.
(0000/0 - Neoplazma Rastlanmamıştır. )
Ne demek acaba hiç bişey anlamadım 😑