Sedanurgrkn canım bende sahada çalışıyorum.sürekli dışarda sıcakta ve %90 yürüyerek.çok şükür 35+1 oldu bugün.önümüzdeki haftada çalışıp çıkıcam.artık zor dayanıyorum çok zorlanıyorum.ama sırf bebeğimle bi gün bile fazla geçirebilmek için dayanıyorum