Kızlar bir sorum olacak. 25+3 haftalık hamileyim
Bugün idrar yollarımda yanma oldu ve turuncu akıntı, sancim var kasıklarımda ve bacaklarımda halsizlik doktoruma mesaj attım oda Monurol saşe almamı söyledi eczaneden reçetesiz alabilir miyim bilginiz var mı?