Neseyakut tehlikeli canim ama kullanıyoruz. Aslinda bunun en büyük nedeni elimizle bir uğraşımızın olmaması. Ben yıllardır bunun farkındayım kitap okuyarak geçiriyorum zamanımın çoğunu ve telefon o zaman aklima gelmiyor . El isi , kitap yani Başka uğraşlar bulursanız kendinize eminim kendinize ve bebeğinizi daha rahat hissedeceksiniz 🤗