Kızlar 10+5 günlük hamileyim kasıklarımda her zamankinden şiddetli bi ağrı var ağrı giriyor bi kaç dakika sonra tekrar başlıyor canımı yakıyor doktoruma sordum kanama yoksa korkma dedi ilk gebeliğimde de düşük yapmıştım onda da sancım vardı sonradan kanamam olmuştu buda öyle olur diye çok korkuyorum ama doktorum pek bişey demedi sadece bol su iç ayaklarını sıcak tut falan dedi