betulltoker 26.haftama girdim bugün yarın detaylı için randevüm vardı gidemiyorum maalesef iş yerinde olmam gerek yaptırmayan varmı doktorum ben bakıyorum zsten diyor kafam karışık 🤔
Ummi betulltoker bende yaptrmadm yaptrmicm doktrm bnada oyle dedi 4 boyutludan bakio her gttigimde ben buradan bakiorm grek duymuyorum dedi egr sen yaptırmak istrsn sna kalms dedi bende grek duymuyrm
HILALNUR betulltoker bende yaptirmadim. Coksukur bugune.kadar da bir sknti var demediler 3 farkli doktora gitmek zorunda kalsamda. Allahin izniyle birsey yoktur evlatlarimizda