Ftmcdl63 Mrb hamiş anneler ,siz kaçıncı haftada bebeğinizinin kalp atışlarını duydunuz? Benimki transvajinal ulrasyonla 5 haftalık 5 günlükken bakıldi kalp atışı yok.haftaya tekrar bakalım dedi .yoksa gebeliği sonlandırma yi düşünüyorlar.
Ftmcdl63 Asyaayaz1 İşte bebek şuan var kalp atışı yokmuş 🤦ve bu benim ikinci gebeliğim ilkinde de kürtaj oldum kalbi durdu bidaha yaşamak istemiyorum
bebegimizibekliyoruz1 5.haftada duymuştuk öğrendiğimiz gibi hastaneye gidip bakmislardi 10.haftaya kadar kalp atışı için bekleyebilirsin
Ftmcdl63 Deletedmom93428 Kimin ne çektiğini kimse bilmediği için umursamıyor lar maalesef işte daha öncede kürtaj oldum daha onun etkisi üzerindeyim birde
sehrengiz_8 Ftmcdl63 kese gelişiminde herhangi bir problem yoksa neye göre gebeliği sonlandırıyorlar 6 haftada anca duyulur diyenler var bekleyin ben 6+2 de gittim görülmedi dedi doktorum olumsuz da konuşmadı
Moonlight1 Ftmcdl63 6+2 de gittik vajinal bakıldığında ses duyulmadı ama doktor ultrason cihazında gördüğünü söyledi bir hafta sonra gittiğimizde duyduk çok şükür daha çok küçük olduğu için ses duyulmayabiliyor sakin olun bekleyin biraz büyüsün bebiş 😊
Gul2808 Ftmcdl63 5+6 da gittiğimiz de kalp atışı da yoktu bebekte sadece yolk sac vardı doktorum kese gayet güzel gelişimde iyi 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi 6+6 gittim ultrason ekranında kalp atışı göründü ama küçük olduğu için dinlemedik 1 hafta sonra gel dinleyelim dedi 10. Haftaya kadar bekliyorlarm7ş bu durumlarda daha çok erken sonlandırmak başka doktora görün istersen
micky Ftmcdl63 Kesede yapısal sorun mu var?Bu kadar erken sonlandırmayı düşünmeleri garip.Geç döllenme diye bir şey var.Geç döllenmede olabilir.Bu kadar kolay olmamalı daha bir hafta sonra sonlandırırız demek.
Ftmcdl63 micky Sadece lekelenmem vardı kese etrafında kanama var denildi ama sadece lekelenmem iki gün sürdü ve birden kesildi şuan hicbi sıkıntım yok normal bı hamilelik geçiriyorum ne ağrı ne sizi var
balllkabagimm Ftmcdl63 7.haftamda vajinal ultrason ile duydum. Daha erken sanırım içiniz rahat olsun.
Ftmcdl63 balllkabagimm Vajinal ultrason dediniz içim rahatladı bı anda çok teşekkür ederim cevabınız için kaç gündür içim içimi yiyo valla psikolojim bozuldu rsmen
Ftmcdl63 llFatma Cnm resmen bu doktor lar umudumu yerle bir etti bu bı hafta benim için kabus gibi geçiyor resmen 🥺kürtaj kolaymış gibi direk kürtaj diyorlar.insallh karşılaşmam böyle bı durumla ne diym❤️
Gulsurmeli Ftmcdl63 Her bebek farklıdır hemen sondırmak ne alaka benim kızımın kalp atışı 7+6 haftalıkken duyuldu. Başka doktora da görünün mutlaka..
Ftmcdl63 Gulsurmeli İnşallah bende de öyle olur cnm yaa 🙏🥺ilkim de kürtaj olduğum için bu hafta resmen bana kabus gibi geçiyor çok korkuyorum
Cglolmz Gulsurmeli 7+6 ne yani 13 haftalik mi oluyor bende yeni hamileyim ilk hamileligim cok görüyorum ne demek olduğunu bilmediğim için sordum
Symazturk Ftmcdl63 5 haftalıkken bende sadece kese görünmüştü ve boş gebelik olmadığı tespit edilmişti kalp atışı için acele etmeyin geç döllenme olabilir 7+1 de duydum kalp atışını . Garantiye almak için 8. Hafta ideal . Tek doktorun sözüyle de gebeliğinizi sonlandırmayın başka doktorlara da görünün öyle bir durumda
Ftmcdl63 Symazturk birkaç doktora gittim bi tanesi tek kelimeyle kürtaj dedi bı aciklama yapmadan şuan üzerinde durdugum doktor ilgileniyor biraz