Nareee normal ben 14+2 yim hala daha ağrım oluyor ama doktora gitmeni öneririm benim reglim çok ağrılı geçiyordu regli ağrım gibi ağrı olunca doktorum muayne edip düşük tehlikem olduğunu söyledi fitil falan kullanıyorum 5.haftadan beri hala daha ağrım oluyor ara ara