6 aylık hamileyim bayanlar, klima carpti ve çok ağır grip oldum. Öksürük, baş ağrısı, burun akıntısı, ıhsal 2 gündür ölüyorum resmen malum gebelikte antibiyotik ilac da fazla kullanilmiyor. Daha önce olup da bitkisel bize zararı olmayacak şeyler kullanan varmi?