Sancılarım hafif başladığında jilet ile almıştım , doğum fotoğrafçısıydım ayrıca bir çok yakınımında doğumunda bulundum , inanın o bölgeyi bizim tahmin ettiğimiz gibi görmüyorlar . Doktorum bana uzadıkça kes jiletle bile alma riske girme kesersin edersin değmez demişti yine de utanmıştım ne demek Ya uzarsa kes diye sonradan dank etti kafama . Aldırdığınız da hava sıcaklığından ve vücut sıcaklığımızdan normalden daha kısa sürede uzuyorlar zaten