gulsah_2013 bende alfamet kullanıyorum valla geçmiyor canım ilaç içince 12 leri görüyorum içmesem 15 16 oluyor benim genetik annemde de var anneannem tansiyondan öldü yani geçmesi konusunda hiç beklentim olmadı ama gebelikte sonradan oluşan tansiyon düzenli ilaç kullanımıyla ortadan kalkabilir bende tuzu azaltamıyorum maalesef ama dikkat etmeye çalışıyorum çocugun damarlarına sıkıntı veriyormuş tansiyon doktorum öyle dedi