kizlar 7 gunluk bebehim varaglum havalar feci sicak ama bende zaten 1 kat giydiriyorum kiza kollu zibin bide us sadece altina corap esortman anladiniz iste cok kalin degil.ama.ewimizde acauip sicak sorun olurmu boyle giydirmemde bide emdikten sonra gunduz 3 saat falan yatiyo kiyamiyom kaldirmaya kendisimi kalksin yoksa ben uayndiriymmi 7 gunluk bebisim