Herkese merhabalar. 35. Haftadayız ancak bebeğim iri bir hafta falan. Eşim ve ben de uzun boyluyuz ve iri doğmuşuz ama doktorum şeker yüklemede şekerim çıkmamasına rağmen şekerden şüphelendi ve şeker takibi yapıp bildirmemi söyledi. Korktum ben de sonradan şekeri çıkan oldu mu? Bir problem yaşadınız mı merak ediyorum?