Tazeanneadayi41 canıminşallah alacaksın alacağız Allahın izniyle 🧿🙏çok var sağlıklı doğum yapan fakat doktorlar asprini daha çok ne olur ne olmaz dıye verıyor ama asıl önemlisi test yaptırmak kan pıhlıtılaşman varmı yokmu dıye ki bazı doktorlar olmasa bile önlem amaçlı verıyor corasprını ve iğneyi , hepimizin acı tecrubelerı var bizde sona doğru geldık Allahın ıznıyle yapacagız doğumumuzu ben hem corasprın hemde iğne kullandım corasprını 28 ci haftada kesti doktor ama iğneye devam edıyor , burdan tüm anne adaylarına tavsiyem kan pıhtılasmanıx varmı yokmu önce test yaptırmak sonra üzülmemek için herkes başına gelince anlıyor Allah hepımızı ve karnında taşıdığı küçük canları korusun