MerveDmn Merhabalar 38. Haftadayım bugün stresten sıkıntıdan ateşim çıktı hala geçmedi bi sorun olur mu sizce?
esilaa MerveDmn sakinleştir kendini canım bebeğine zarar verirsin tansiyonun da çıkarstresten bak sıkma canını
DnHazrlklar Ateşin kaç canım ateş tehlikeli diye biliyorum yüksekse ve düşmüyorsa doktorunu haberdar et