Selam kızlar ikinci hamileliğim, doğum yaklaştıkça korkularım artıyor emzirme konusunda. İlk çocuğumu emzirememiştim sütüm vardı ama ne yaptıysam ne kadar uğraştıysam bi türlü tutmak istemedi oğlum. İlk doğduğunda hemşire gögüs ucuma baktı göğüs ucum yok diye biberonda mama verdi. Cahillik işte bir şey dememiştim o an. Sonra hiç tutmak istemedi göğüsümü. İkinci çocuğumu da emziremicem diye çok korkuyorum. İlk çocuğunu emziremeyip ikinci çocuğunu emzirebilen var mı?
göğüs ucum yok bu arada.