Merhaba arkadaşlar ben 25 haftalık hamileyim 2.gebeliğim ilk gebeliğimde hiç sütğm olmadı ne yaparsam yapayım bide sezaryen doğum yaptım bu hamileliğimde öyle olucak da son ayda süt olması için bişey yapıyor musunuz yoksa sadece doğumdan sonramı bazı kişilerden duydum gebeliğin son ayında rezene içmeye başlayan oluyormuş bu konuda önerileriniz nedir süt olması için