ilkgebelik iyi de zaten içinde şairlerden bahsedildiği için şuara suresi denilmiş. örneğin bakara inek demek. cocugunuza bakara koysaniz ve ben sacma desem bu da mi hadsizce olacak. biraz mantıklı düşünün lütfen. Kuran'da gecen her kelime isim olamaz. veya her isim kutsal sayilamaz. ebu leheb te bir isimdir. ama aşagiliktan daha aşağılıktır. kuranda da geçer. veya aleyna da bir isimdir. selamun aleykum derkenki "aley" üzeri demektir. sonuna na gelse uzerimize kum gelse üzerine olur. cocuguna uzerimize diye turkce isim koysaniz sacma ama Kuran'da geçiyor diye abuk subuk isimler koymak ciddi manada çocuğu etkiliyor. bence "hadsizce" yorumunu yapmadan önce konu hakkında biraz daha bilgi sahibi olmayı deneyin. sevgiler.