Biraz uzun olacak gibi😊 kizlar ben 37. Haftanın ilk günü doktora gittim ve doktor bebek kilo alımı durmuş dedi bana 3 gun sonra tekrar gel bebek kilo almazsa doğuma alacağım demişti nst de de sandım çıkmadı neyse ben eve geldim akşam misafirliflge gittik falan 😂 ertesi gün evlilik yıldönümümuz yemeğe gideceğiz falan neyse ben sabah çamaşırım da ıslaklık hissettim diyorum kendi kendime çişimi de tutamaz oldum falan tuvalete gittim idrarimi yaptm ayağa kalktm hala benden şu geliyor o an anladm hemen eşimi uyandırdım uyandrmamla suyun boşalması bi oldu nasıl giyindim hastaneye gittim hatırlamıyorum 😑 islakliktan yürüyemiyorum o derece dependim doldu taştı heme dogumhaneye aldılar beni çatı muayenemi ilk orda oldum ve cidden canm çok yandı 1 cm açıklık vardı beni odaya aldılar tabi sancilar yavaştan başladı yani benm acı eşiğim çok çok düşük nst de sanci az olmasına rağmen benm acıdan.basim dondu elim ayağım uyuştu resmen o derece doktora dedim ben dayanamiyorum doktor bu cektigin sanci değil 2 3 katı olacak dedi ama ben kıvranıyorum sancidan elimi ayagimi asla kimildatamiyorm doktor sezeryan istersen de yapabilirim düşün dedi biraz zaman geçti ben normal dogumu yönetemeyeceğim sezeryan olsun dedim çünkü bayilacam artk. Neyse beni hemen sezeryana aldılar 10 dk oldu olmadi kızım elimdeydi😍 kızı mı hemen babasına vermişler ben 20 ’dk sonra odama ciktm tabi inanamiyorm kızımı elime aldigima. Yanlız ameliyat sonrası ağrım çok oldu ve belimden assagisi 6 saat uyuşuktu 6 saat sonra yürüyüş yaptmsiz siz siz olun sezeryandan sonra gaz çıkarmaya bakın yoksa hemşire baya uzun biseyi makata sıkıyo sizi zorla gazliyo🤣😂 sezeryandan sonraki 5 6 saat cidden zordu bide annemler memlekette erken diye gelmediler eşim bütün süreci yönetti ve bebeğime vakti mama verdi çok çok.yoruldu ilk gün çok zordu ama şuan 3 günlük olduk herşey daha da kolay oldu bebegim emmeye basladi silikon meme ucu hayat kurtardı şimdilik.bu kadar 😍 çok uzun oldu ama yazmak istedim 🤩🤩🤗🤗