Zu_leyha Yenidoğan için beşik alıcam sizce park beşikmi yoksa sepet beşikmi yoksa ahşap karyola tarzı olan beşikmi hangisi daha rahat kullanım açısindan
psychologist Zu_leyha ben anne yanı aldım . Chicco next2me gibi olandan. Bence daha rahat kalkmadan bebeği enzirebiliyorsun
Burcu4135 Zu_leyha yoykonun park besigini aldık kurduk cok güzel bayıldık. Bence kesinlikle park besik. Ayrıca yoykonun park besigi anne yanıda oluyor