8 haftalık olduk kızlar bugün muayenem vardı bebeğimin kalp atışı 170 çıktı doktorum çok güzel sağlıklı dedi bende 140 ve üstü olunca kız oluyormus doğruluk payı varmı dedim gülüştük bilimsel bişey yok ama doğruluk payı var önümüzdeki ay kesin öğrenicez dedi böyle bişey varmı kızlar 😅😂