Dün 8+2 de kontrolüm vardı bebeğin kalbi durmuş dedi hem ultrasonla hem alttan baktı yok dedi bazıları bekle bazıları kürtaj yaptır bazıları ⅔ saat sonra geri gelebilir diyor hafta sonu olduğu hiçbir hastane ultrasonla bakmıyor devlet hafta içi gelin diye gönderdi acilde bu durumda yeniden canlanma mümkün mü herkes bi şey diyor lütfen deneyiminiz olduysa yazar mısınız