kirmiziprens Kızlar dün doktor kontrolde rahim agzinın kısaldığını ve 3cm açıklık olduğunu söyleyip eve gönderdi ilk dogumumda da cok.sanci hissetmeden 6-7 cm olmustu hastaneye gittigimde korkuyorum simdi anlayamazsam diye. 3cm açıklık ile bekleyenler var mi ?
bebisim-_00 kirmiziprens Çok erken değil mi canım ? Erken doğum mu bekliyosunuz şuan yani.Allah yardımcın olsun
kirmiziprens bebisim-_00 bize gorede erken 2 haftadir yatak istirahatindeydim ama ona ragmen bu kadar ilerlemis bu hafta icinde doğar dedi doktor küvez icinde cigerlerinin gelisimine bagli dedi endişeliyim açıkçası