Denizcyc Arkadaşlar merhaba. El parmağımda bir yerde beyaz leke oldu ve biraz büyüdü. Haftaiçi doktora gideceğim henüz bir tanı yok ancak merak ediyorum aranızda vitiligo hastası olan var mı? Hamileyken bir tedavi uygulanıyor mu? Ve her beyaz leke vitiligo demek mi?
Demetb Denizcyc her beyaz leke vitiligo tabiki degil. Aslında vitiligoyu kendiniz bile bazen ayırt edebilirsniz. Çok çok yakından baktıgınızda etrafı kuru gibiyse o vitiligo degildir. Ayrıca tedavisi de olmayan bir hastalıktır. Strese bağlı olarak artmaya devam eder. Elinizdeyse büyük ihtimal kuruluktan dolayı soyulma olabilir. Tabi dermatoloji uzmanı daha iyi bilir ve bir saniyede net bişey söyler :)
Denizcyc Demetb teşekkür ederim. Kuruluk değil gibi iki yerde birden lekeler var. Doktora gittiğimde netleşecek artık😊 Meraktan sabırsızlandım biraz.
Elzeyha Bende var canım, 7 yıl önce hamileyken başladı doğumdan sonra çok arttı vitaminsiz zayıf kaldığı içinmiş bünye, tedavisi de yok ben ne denediysem olmadı, üzüntü stresten uzak duracaksın