Burdaki doğum hikayelerini okuyup çoğu zaman duygulanıp ağlamışımdır,, evet hanımlar bende anne oldum ve yazma sırası bana geldi. 38+5 e kadar normal doğum düşünüp birgünde karar değiştirip sezaryen oldum. O kadar korkmaya başladım ki normal doğumdan son kontrolde ben sezaryen olmak istiyorum diyip iki gün sonrasına gün aldım doktorumdan ve çarşamba günü saat 12 de miniğimi kucağıma aldım çok şükür. Sezaryen ağrısını acısını sonuna kadar yaşamış biri olarak imkanınız varsa normal olun derim çünkü çok zorlandım😬 ameliyattan çıkıp narkozun etkisi gittiği An nefes darlığı, göğüs kafesinde sıkışma, kesi yerinin ağrısı hepsi başladı ve ben en son hastaneyi ayağıya kaldırdım serum takın diye. Tabi bu herkeste aynı olmuyormuş, ben biraz ağır geçirdim ama bugün daha iyiyim şükür🙏🏻 oğlumun kokusu herşeye bedel, rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin. Şimdi yanımda uyuyor çok şükür🙏🏻 artık happy kidse geçme zamanı geldii, rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin bebeklerine sağlıkla kavuşun inşallah. Benim hikayemde bu kadar🥰