Orucu12 şişten kastın göbek gibi sarkık mı duruyor? Dikişin hemen üstünde. Eger öyleyse o şişliğin agrıyla alakası yok. Şişlik ödem ya da yağlanma. Ağrınsa normal bişey cok yeni. O şişliğin de zaman zaman indiğini tekrar cıktıgını göreceksin. Bi süre böyle gidecek. 1 aylık kızım var benim hala öyle